Zapraszamy do składania podań do Dziekanatu przez system USOS (kliknij) >>>

We invite you to submit applications to the Dean’s Office via the USOS system (click) >>>

 

Instrukcja, jak złożyć pismo:

WZORY PISM DO POBRANIA:

  1. Wniosek ogólny
  2. Wniosek dot. wyrażenia zgody na indywidualną organizację studiów
  3. Wniosek dot. wyrażenia zgody na urlop od zajęć
  4. Wniosek dot. wpisu warunkowego
  5. Wniosek dotyczący zgody na powtarzanie semestru
  6. Oświadczenie o rezygnacji ze studiów
  7. Wniosek dot. zgody o przywrócenie praw studenta i kontynuację studiów
  8. Wniosek dot. wyrażenia zgody na studiowanie na drugim kierunku
  9. Wniosek dot. wyrażenia zgody na przeniesienie na pokrewny kierunek w ramach Uczelni
  10. Podanie o przeniesienie na inną uczelnię
  11. Podanie o przeniesienie z innej uczelni
  12. Wniosek o wyznaczenie wcześniejszego terminu egzaminu
  13. Wniosek dot. wyrażenia zgody na przedłużenie terminu na wypełnienie wszystkich warunków pozwalających na zaliczenie semestru
  14. Wniosek dot. wyrażenia zgody na przeprowadzenie egzaminu komisyjnego
  15. Wniosek dot. wyrażenia zgody na przeprowadzenie zaliczenia komisyjnego GS lub ZP
  16. Wniosek dot. wyrażenia zgody na przeprowadzenie zaliczenia komisyjnego DZiKS lub PR
  17. Wniosek dot. wyrażenia zgody na przeprowadzenie zaliczenia komisyjnego BM, POL lub SM
  18. Wniosek o wydanie dodatkowego odpisu dyplomu w j. obcym
  19. Wniosek o wydanie duplikatu elektronicznej legitymacji studenckiej
  20. Wniosek o wydłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej i zdania egzaminu dyplomowego
  21. Wniosek o wymianę legitymacji studenckiej
  22. Podanie o wpisanie/wypisanie z przedmiotu: Kurs ogólnouczelniany
  23. Wniosek o rozłożenie płatności na raty za usługi edukacyjne świadczone przez UO (pdf)
  24. Wniosek o zwolnienie z opłat za usługi edukacyjne świadczone przez UO (pdf)
  25. Podanie o zwrot opłaty za usługi edukacyjne

Załączniki / Attachment:

2a) Harmonogram zaliczeń
25a) Oświadczenie osoby wpłacającej innej niż student

KWESTURA:

  1. Podanie studenta o zwrot opłaty
  2. Zgoda na przeksięgowanie wpłaty
  3. Oświadczenie o zwrocie wpłaty

1a) Oświadczenie – wpłacający nie-student (PL/EN)